Toplejši dnevi

pomladno sonce in prebujanje narave me je spodbudilo, da začnem z invazijo na balkon.
Čeprav ni velik, je lahko prav simpatičen. Za to pa bodo še posebej poskrbele raznorazne rastlinice.


Najprej je bilo na vrsti zlaganje lesenih plošč, kar je priklicalo lepe spomine iz otroštva. Z uporabo spretnosti, ki smo jih, kot otroci, dobili med neskončnim igranjem z lego kockami (no . . . pravzaprav smo imeli duplo kocke . . . ) je bilo delo enostavno in zabavno.


Posejala in posadila sem še nekaj rožic in zelišč.
JA! :D Končno sem se spravila zasaditi svoj mali zeliščni vrtiček :) To sem si že dolgo želela. Do sedaj mi je uspelo le, da sta mi crknila dva origana in meta. Ni mi jasno zakaj, ko pa mi orhideje ves čas cvetijo, kot nore. Se bo potrebno malo bolj resno podučiti in naučiti vzgajati tudi zelišča . . .



Zaenkrat meta, melisa, bazilika, origano, drobnjak, kamilica, peteršilj in dve rožici krasno rastejo in zvedavo kukajo iz svojih semenskih ovojnic.
Kaj več o lastnostih, rasti, uporabi in kakšni zanimivosti posamezne rastline pa bom morda napisala v kateri od prihodnjih objav.



Za konec pa še slika krasotic, ki se kar ne utrudita in nas razveseljujeta z lepimi cvetovi.
Zdi se mi, da nenormalno malo časa potrebujeta med enim in drugim cvetenjem.


Komentarji

Priljubljene objave