Čaj ob petih

Iz znanstvenega muzeja.

Prejšnji podaljšan vikend sem se odpravila raziskovat London. Ja res je, nisem še izpolnila letošnje kvote oz. vsaj malo zadostila svoji potovalni žilici. Zelo zabaven in lep vikend sem preživela v družbi petih sošolk iz gimnazije.





Ta izletek, z moje strani, ni imal glavnega fokusa na turističnih ogledih. Glavno mi je bilo, da smo se s sošolkami po dolgem času spet zbrale skupaj in s tem prispevale k ohranitvi naših stikov. Sicer mi je pa všeč njihova arhitektura, a v tako velikem mestu ne bi nikoli živela. V teh nekaj dneh pa nam je božično vzdušje dalo nekaj v razmislek. Potrebno se bo počasi začet pripravljat na božične praznike. Seveda le v izogib temu, da bi tistih nekaj čarobnih dni zdrvelo mimo. In tudi zato, da si polepšamo vedno krajše dni. Nikakor pa se mi ne zdi smiselno tako zelo prehitevati čas, kot to počno oni.
Tam med britanskimi ulicami se je tako porodila ideja, da vsak četrtek v decembru pečemo božično pecivo (če kdo želi se lahko pridruži).



Bile smo v raju. No ja... ali pa le v največji trgovini z otroškimi igračami. 

Božični lunapark in stojnice v Hyde parku. 


Bilo je kratko, a sladko ;)

Komentarji

Priljubljene objave