Od kod lepote tvoje?

Včasih mora priti kdo, da mi zopet pokaže kakšna lepota me obdaja.

Konec meseca je prišel na obisk prijatelj iz ZDA. Spoznala sva se predlani na Švedskem na svetovnem skavtskem jamboreeju, kjer smo skupaj preživeli zabavnih 14 dni. Sedaj pa je bil na praksi v Nemčiji in je za en podaljšan vikend priletel na obisk.

Ob koncu izpitov, tako je bilo načrtovano, a se je nato izkazalo drugače, se je bilo z največjim užitkom potikati malo naokrog, skočiti v morje in jezero, splezati do izvira in se spustiti v globine.
Premalokrat si vzamem čas za izlet!


 Zjutraj sem prišla na idejo, da še nisem jedla ameriških palačink. Na Matthewovo nesrečo nimam praška za palačinke, zato sva morala testo narediti kar iz moke in jajc :) Bile so dobre, vendar so mi bolj všeč naše tanke palačinke.




Piran me vedno znova navduši s svojo lepoto, sončnimi zahodi in ozkimi uličicami.

Kadar je v moji bližini kdo z malo večjim fotoaparatom, ta kaj kmalu pristane v mojih rokah. Pa naj bo to Anin, Evin, Matthewov ali kateri drug. Hm...mogoče sem pa kleptoman oz. fotoman?!

En dan smo preživeli skupaj z Ano in Anžetom. Z Ano sva si na jamboreeju delili šotor, z Matthewom pa sva bili skupaj na delovnem mestu.



Slika krave z zvoncem za njegove starše, ki trdijo, da so krave z zvonci samo v Švici.








Komentarji

Priljubljene objave