Eva in 21 let

JAP! :D Kot ste ugotovili imam rada rojstne dni. Najraje imam pripravo darila. (Enkrat pripravim članek z doma izdelanimi unikatnimi darili.) Najbolj pa mi je všeč, če dobim idejo že pol leta prej. Včasih se celo zgodi, da darilo v omari kakšen mesec čaka, da bo nekoga razveselilo.
Dan pred sestrinim rojstnim dnem je praznovala moja dobra prijateljica.

Tu se zopet spomnim kako smo kot otroci oziroma najstniki videli življenje po 20. Popolnoma samostojni, na pragu poroke, končan faks in že skorajda v sanjski službi. In kako si življenje po 20. predstavljam sedaj? No ja, moram priznat, da je realnost nekoliko drugačna. Večino časa se mi zdi, da sem še vedno nekje med 18 in 20.
Zamislim se le, ko kakšen 5 letnik ob mojem prihodu reče: " O, ena teta je prišla!" ali pa me kdo izmed mojih izvidnikov in vodnic vika.
Ob tem se mi v spomin prikrade druga misel. Spomnim se, kakšno spoštovanje smo imeli do svojih voditeljev in kako zelo odrasli so bili. Nato uporabim svoje matematično znanje in ugotovim, da so bili pravzaprav takih let kot sedaj mi. In kar težko si predstavljam, da mogoče tudi mene kdo tako gleda. Jaz pa že nisem tako zelo velika, kot so bili oni. Kdo bi vedel . . .





Komentarji

Priljubljene objave